126 éve a tiszta Budapestért
Hulladéknaptár
Ügyfélszolgálat

Tájékoztató az ügyfélszolgálatok átmeneti szüneteltetéséről

Március 13.
Főoldali hírek, Koronavírus, Koronavírus ügyfélszolgálat
Tájékoztató az ügyfélszolgálatok átmeneti szüneteltetéséről

Tisztelt Ügyfeleink! Társaságunk menedzsmentje a koronavírus-járvány miatt a Fő utcai ügyfélszolgálati iroda és a Barázda utcai ügyfélpult (Főtáv ügyfélszolgálati iroda) működésének 2020. március 16-tól kezdődő átmeneti szüneteltetéséről döntött.

Az Ecseri úti Központi Ügyfélszolgálati Irodánk (1098 Budapest, Ecseri út 8-12.) továbbra is a megszokott munkarendben áll ügyfeleink rendelkezésre, azonban arra kérünk mindenkit, hogy lázas, beteg állapotban személyes felkeresése helyett, szolgáltatásainkkal kapcsolatos kérdés, bejelentés esetén ingyenesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkat (06 80 353 353) keressék. Elektronikus leveleiket az fkfzrt@fkf.hu e-mail-címre, vagy postai úton a 1439, Bp., Pf.: 637. címre szíveskedjenek küldeni.

TISZTELETTEL KÉRJÜK ÜGYFELEINKET, HOGY ÜGYINTÉZÉSRE ELSŐDLEGESEN ONLINE ÜGYFÉLSZOLGÁLATUNKAT HASZNÁLJÁK, AMELYNEK AZ ELÉRHETŐSÉGE:

www.fkf.hu/online-ugyintezes

Az FKF Nonprofit Zrt. az ügyfelei és munkatársai egészségének megóvása érdekében a kiemelt lakossági forgalmú helyiségekben napi rendszerességgel magas hatásfokú fertőtlenítő szerrel végeztet takarítást. Ezen túlmenően széles spektrumú kézfertőtlenítő szert helyezett ki a munkatársai és ügyfelei részére.  

FKF Nonprofit Zrt.