126 éve a tiszta Budapestért
Hulladéknaptár
Ügyfélszolgálat

Gyakori kérdések


Április 12-től újra megnyitnak személyes ügyfélszolgálataink 
 Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy az FKF Nonprofit Zrt. a hatályos járványügyi rendelkezésekkel összhangban április 12. napjától újra megnyitja személyes ügyfélszolgálati irodáit. Irodáink címe, illetve nyitvatartási rendje az alábbi oldalon elérhető:
https://www.fkf.hu/ugyfelszolgalat/szemelyes-ugyfelszolgalat-budapest

A személyes ügyintézéshez kérjük, foglaljon időpontot az alábbi felületen:
https://www.fkf.hu/online-idopont-foglalas
A nem időpontra érkező ügyfeleink esetenként hosszabb várakozási időre számíthatnak. Megértésüket és türelmüket köszönjük.
Ügyfeleink és munkatársaink egészségének védelme érdekében ajánljuk az alábbiak betartását:
  • Az ügyféltérbe lépés előtt használja a bejáratnál elhelyezett kézfertőtlenítőt, és viseljen maszkot!
  • Kérjük, lehetőség szerint egyedül érkezzen az ügyintézésre! Kísérő személy jelenléte indokolt esetben megengedett, egyéb esetben kérjük, hogy a kísérő az irodán kívül várakozzon.
  • A személyes ügyintézéshez szükséges azonosító okmányait - illetve amennyiben más díjfizetőnk nevében intéz ügyet, a kitöltött és aláírt meghatalmazási nyomtatványt is - kérjük, feltétlenül hozza magával! A nyomtatvány letölthető a honlapunkról:
  • https://www.fkf.hu/hulladekgazdalkodas-letoltheto-dokumentumok
  • Kérjük, hogy lázas, beteg állapotban ne keresse fel személyes ügyfélszolgálati irodánkat, helyette intézze ügyeit elektronikus csatornáinkon:
Kérdés és bejelentés esetén telefonos ügyfélszolgálatunk a 06 80 353 353-as díjmentesen hívható zöld számunkon továbbra is készséggel áll ügyfeleink rendelkezésére.

Együttműködésüket köszönjük!

Kérjük, használja az online ügyfélszolgálatot!