126 éve a tiszta Budapestért
Hulladéknaptár
Ügyfélszolgálat

Gyakori kérdések



Április 12-től újra megnyitnak személyes ügyfélszolgálataink 
 Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy az FKF Nonprofit Zrt. a hatályos járványügyi rendelkezésekkel összhangban április 12. napjától újra megnyitja személyes ügyfélszolgálati irodáit. Irodáink címe, illetve nyitvatartási rendje az alábbi oldalon elérhető:
https://www.fkf.hu/ugyfelszolgalat/szemelyes-ugyfelszolgalat-budapest

A személyes ügyintézéshez kérjük, foglaljon időpontot az alábbi felületen:
https://www.fkf.hu/online-idopont-foglalas
A nem időpontra érkező ügyfeleink esetenként hosszabb várakozási időre számíthatnak. Megértésüket és türelmüket köszönjük.
Ügyfeleink és munkatársaink egészségének védelme érdekében kérjük az alábbi szabályok betartását:
  • Az ügyféltérbe lépés előtt használja a bejáratnál elhelyezett kézfertőtlenítőt, és viseljen maszkot.
  • Felhívjuk figyelmét, hogy Ecseri úti ügyfélszolgálatunkon egyszerre maximum 3, Fő utcai irodánkban egyszerre maximum 2, Barázda utcai kirendeltségünkön maximum 1 ügyfél tartózkodhat az ügyféltérben!
  • Kérjük, egyedül érkezzen az ügyintézésre! Kísérő személy jelenléte indokolt esetben megengedett, egyéb esetben kérjük, hogy a kísérő az irodán kívül várakozzon.
  • A személyes ügyintézéshez szükséges azonosító okmányait - illetve amennyiben más díjfizetőnk nevében intéz ügyet, a kitöltött és aláírt meghatalmazási nyomtatványt is - kérjük, feltétlenül hozza magával! A nyomtatvány letölthető a honlapunkról:
  • https://www.fkf.hu/hulladekgazdalkodas-letoltheto-dokumentumok
  • Kérjük, hogy lázas, beteg állapotban ne keresse fel személyes ügyfélszolgálati irodánkat, helyette intézze ügyeit elektronikus csatornáinkon:
Kérdés és bejelentés esetén telefonos ügyfélszolgálatunk a 06-80/353-353-as díjmentesen hívható zöld számunkon továbbra is készséggel áll ügyfeleink rendelkezésére.

Együttműködésüket köszönjük!

Kérjük, használja az online ügyfélszolgálatot!