126 éve a tiszta Budapestért
Hulladéknaptár
Ügyfélszolgálat

Gyakori kérdések



A személyes ügyintézéshez kérjük, foglaljon időpontot az alábbi felületen:
https://www.fkf.hu/online-idopont-foglalas
A nem időpontra érkező ügyfeleink esetenként hosszabb várakozási időre számíthatnak. Megértésüket és türelmüket köszönjük.
Tisztelt Ügyfelünk! Az Önök és munkavállalóink egészségének megőrzése érdekében az alábbi általános védelmi intézkedéseket vezettük be összhangban a 633/2021. (XI. 18.) Korm. rendeletben foglaltakkal, amelyeknek a betartását kérjük.
KÉRJÜK, TARTSA BE AZ ALÁBBI ÓVINTÉZKEDÉSEKET!
  • az ügyféltérben viseljen orrot és a szájat eltakaró maszkot
  • az ügyfélszolgálatunk felkeresése esetén kérjük, használja a bejáratnál elhelyezett kézfertőtlenítőt
  • lehetőség szerint egyedül érkezzen ügyfélszolgálati irodánkba
  • a várakozás során szíveskedjen betartani a 1,5 méteres távolságot
  • ha betegnek érzi magát, kérjük, ne menjen közösségbe és kerülje ügyfélszolgálti irodáinkon a személyes ügyintézést, helyette intézze ügyeit elektronikus csatornáinkon:
  • Kérdés és bejelentés esetén telefonos ügyfélszolgálatunk a 06 80 353 353-as díjmentesen hívható zöld számunkon továbbra is készséggel áll ügyfeleink rendelkezésére.
SZEMÉLYES ÜGYINTÉZÉS
Együttműködésüket köszönjük!

Kérjük, használja az online ügyfélszolgálatot!