125 éve a tiszta Budapestért
Hulladéknaptár
Ügyfélszolgálat

Gyakori kérdések



19:00
Tájékoztatjuk kedves Ügyfeleinket, hogy a 2020. 11. 11-én életbe lépett kormányrendelet értelmében az Ecseri úti ügyfélszolgálatunk (1098 Budapest, Ecseri út 8-12.) hétfői nyitva tartása átmenetileg alábbiak szerint módosul:
  • HÉTFŐ: 08:00-19:00,
  • KEDD-CSÜTÖRTÖK: 08:00-16:00,
  • PÉNTEK : 08:00-14:00
A Fő utcai, illetve Barázda utcai kirendeltségünk változatlan nyitva tartási időben fogadja ügyfeleit.
 
Egyúttal kérjük Önöket, hogy igényeiket a fertőzésveszély megelőzése érdekében elsősorban írásban, azfkfzrt@fkf.hu e-mail címre, vagy postai úton a 1439, Bp., Pf.: 637. címre szíveskedjenek eljuttatni Társaságunk részére. Szolgáltatásainkkal kapcsolatos kérdés, bejelentés esetén a 06 80 353 353-as díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkon változatlan nyitva tartási időben továbbra is készséggel állunk rendelkezésükre.


Kérjük, használja az online ügyfélszolgálatot!


 
Az ügyfelek és a munkavállalók egészségének megóvása érdekében az FKF Nonprofit Zrt. továbbra is arra kéri ügyfeleit, hogy tartsák be az egészségügyi megelőző óvintézkedéseket. Az ügyfélszolgálatok felkeresése esetén használják a bejáratnál elhelyezett kézfertőtlenítőt és viseljenek maszkot, illetve az ügyféltérben egyszerre csak a nyitva tartó munkapultokkal megegyező számú ügyfél tartózkodjon, kísérő személy pedig csak indokolt esetben lépjen be az irodába.
A gördülékenyebb ügyintézés érdekében kérjük használják a honlapon található online időpontfoglalást, mivel a nem időpontra érkező ügyfelek esetenként hosszabb várakozási időre számíthatnak.
Az FKF Nonprofit Zrt. továbbra is kéri az ügyfeleket, hogy aki teheti, inkább intézze ügyeit az online ügyfélszolgálaton: