126 éve a tiszta Budapestért
Hulladéknaptár
Ügyfélszolgálat

Személyes ügyfélszolgálat (Budapest)

Október 22. - IX., Ecseri úti ügyfélszolgálat és telefonos ügyfélszolgálat - zárás 12:00
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy október 22-én (pénteken) 12 órától a IX., Ecseri úti személyes ügyfélszolgálati irodánk és telefonos ügyfélszolgálatunk zárva tart. A II., Fő utcai ügyfélszolgálat a megszokott nyitva tartással várja ügyfeleinket.
Megértésüket és türelmüket köszönjük.
Tájékoztató az FKF Hulladékgazdálkodási Divízió október 23-i és a november 1-i ünnepekhez kapcsolódó megváltozott munkarendjéről
Személyes ügyintézés
A személyes ügyintézéshez kérjük, foglaljon időpontot az alábbi felületen:
https://www.fkf.hu/online-idopont-foglalas
A nem időpontra érkező ügyfeleink esetenként hosszabb várakozási időre számíthatnak. Megértésüket és türelmüket köszönjük.

Ügyfeleink és munkatársaink egészségének védelme érdekében ajánljuk az alábbiak betartását:
  • Az ügyféltérbe lépés előtt használja a bejáratnál elhelyezett kézfertőtlenítőt, és viseljen maszkot!
  • Kérjük, lehetőség szerint egyedül érkezzen az ügyintézésre! Kísérő személy jelenléte indokolt esetben megengedett, egyéb esetben kérjük, hogy a kísérő az irodán kívül várakozzon.
  • A személyes ügyintézéshez szükséges azonosító okmányait - illetve amennyiben más díjfizetőnk nevében intéz ügyet, a kitöltött és aláírt meghatalmazási nyomtatványt is - kérjük, feltétlenül hozza magával! A nyomtatvány letölthető a honlapunkról:
    https://www.fkf.hu/hulladekgazdalkodas-letoltheto-dokumentumok
  • Kérjük, hogy lázas, beteg állapotban ne keresse fel személyes ügyfélszolgálati irodánkat, helyette intézze ügyeit elektronikus csatornáinkon:
Kérdés és bejelentés esetén telefonos ügyfélszolgálatunk a 06 80 353 353-as díjmentesen hívható zöld számunkon továbbra is készséggel áll ügyfeleink rendelkezésére.

Együttműködésüket köszönjük!

A BKM Nonprofit Zrt. FKF Hulladékgazdálkodási Divíziójának és FKF Köztisztasági Divíziójának ügyfélszolgálati munkatársai három helyszínen állnak rendelkezésükre személyesen:
  1. II. kerület, Fő u. 47. - Budai Ügyfélszolgálati Központ (Fiókiroda) 
  2. IX. kerület, Ecseri út 8-12. - Központi Ügyfélszolgálat 
  3. XI. kerület, Barázda u. 20-30. - Dél-Budai Ügyfélszolgálati Kirendeltség (A FŐTÁV ügyfélszolgálatán) 

ECSERI ÚTI KÖZPONTI ÜGYFÉLSZOLGÁLAT BUDAI ÜGYFÉLSZOLGÁLATI KÖZPONT (FIÓKIRODA)
DÉL-BUDAI ÜGYFÉLSZOLGÁLATI KIRENDELTSÉG
CÍM
IX. ker., Ecseri út 8-12.
II. ker., Fő u. 47.
XI. ker., Barázda u. 20-30.
IDŐPONTFOGLALÁS ONLINE

NYITVATARTÁS
  • hétfő: 08:00-20:00
  • kedd-csütörtök: 08:00-16:00
  • péntek: 08:00-14:00
  • hétfő: 8:00 – 16:00
  • kedd: 10:00 – 18:00
  • szerda, csütörtök:
    8:00 – 16:00
  • péntek: 8:00 – 14:00
  • szombat és vasárnap: Zárva
  • hétfő és kedd: 8:00 – 16:00
    többi napon: Zárva
PÉNZTÁRI 
NYITVATARTÁS
  • hétfő-csütörtök: 8:00 – 15:30
    péntek: 8:00 – 14:00
  • hétfő, szerda, csütörtök:  
    8:00 – 15:30
  • kedd: 10:00 – 17:30
  • péntek: 8:00 – 14:00
-
FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK
  • készpénzzel és
  • bankkártyával
  • készpénzzel és
  • bankkártyával

ELÉRHETŐ SZOLGÁLTATÁSOK
  • Hulladékgazdálkodási közszolgáltatással kapcsolatos ügyintézés
  • Kommunális és szelektív tartályok átvétele előre egyeztetett időpont alapján
  • Hulladékgazdálkodási közszolgáltatással kapcsolatos ügyintézés
kommunális és szelektív tartályok átvételére ezen az ügyfélszolgálaton nincs lehetőség
  • hulladékgazdálkodási közszolgáltatással kapcsolatos ügyintézés
kommunális és szelektív tartályok átvételére, hulladékgyűjtő zsák vásárlására és tulajdoni lap lekérdezésére ezen az ügyfélszolgálaton nincs lehetőség
MEGKÖZELÍTÉS TÖMEGKÖZLEKEDÉSSEL
3-as metróval, a 3-as villamossal,
 a 181-es és a 281-es jelzésű buszokkal
2-as metróval, a 11, 111, 17, 39, 86, 260, 260A jelzésű buszokkal, 
valamint a H5 jelzésű HÉV járattal
18, 41 és 47-es villamossal, 
valamint a 103, 114, 214, 33 és 233 jelzésű buszokkal


Társaságunk az ügyfelei és munkatársai egészségének megóvása érdekében a kiemelt lakossági forgalmú helyiségekben (személyes ügyfélszolgálati irodák, Szemléletformáló és Újrahasználati Központok, illetve a HR Ügyfélszolgálat) napi rendszerességgel magas hatásfokú fertőtlenítő szerrel végeztet takarítást. Ezen túlmenően széles spektrumú kézfertőtlenítő szert helyezett ki a munkatársai és ügyfelei részére.

Társaságunk kiemelt figyelmet fordít munkatársaink egészségének megőrzésére, ennek  érdekében folyamatosan gondoskodik a megelőzéshez  szükséges tisztító- és fertőtlenítőszerek, eszközök rendelkezésre  állásáról, emellett rendszeresen tájékoztatja a dolgozókat a megtett  intézkedésekről és a védekezés javasolt módjairól.

Ügyfeleink és munkatársaink egészségének megóvása közös érdekünk!