126 éve a tiszta Budapestért
Hulladéknaptár
Ügyfélszolgálat

Személyes ügyfélszolgálat (Budapest)


ÜNNEPI NYIVATARTÁSI REND 
Személyes ügyintézés
A személyes ügyintézéshez kérjük, foglaljon időpontot az alábbi felületen:
https://www.fkf.hu/online-idopont-foglalas
A nem időpontra érkező ügyfeleink esetenként hosszabb várakozási időre számíthatnak. Megértésüket és türelmüket köszönjük.
Tisztelt Ügyfeleink!

Ügyfeleink és munkatársaink egészségének megőrzése érdekében az alábbi óvintézkedések betartását javasoljuk:
  • Az ügyféltérbe lépés előtt, kérjük továbbra is használja a bejáratnál elhelyezett kézfertőtlenítőt.
  • Amennyiben betegnek érzi magát, kérjük kerülje a személyes ügyintézést.
  • Figyelmébe ajánljuk elektronikus csatornáinkat:
Együttműködésüket köszönjük!
BKM Nonprofit Zrt.
A személyes ügyintézéshez szükséges azonosító okmányait - illetve amennyiben más díjfizetőnk nevében intéz ügyet, a kitöltött és aláírt meghatalmazási nyomtatványt is - kérjük, feltétlenül hozza magával! A nyomtatvány letölthető a honlapunkról:
https://www.fkf.hu/hulladekgazdalkodas-letoltheto-dokumentumok
A BKM Nonprofit Zrt. FKF Hulladékgazdálkodási Divíziójának és FKF Köztisztasági Divíziójának ügyfélszolgálati munkatársai három helyszínen állnak rendelkezésükre személyesen:
  1. II. kerület, Fő u. 47. 
  2. IX. kerület, Ecseri út 8-12.
  3. XI. kerület, Barázda u. 20-30. 
2022. június 7-től új munkarendünk:

BKM ECSERI ÚT BKM FŐ UTCA
BKM BARÁZDA UTCA
CÍM
IX. ker., Ecseri út 8-12.
II. ker., Fő u. 47.
XI. ker., Barázda u. 20-30.
IDŐPONTFOGLALÁS ONLINE

NYITVATARTÁS
  • hétfő- szerda: 8:00 – 16:00
  • csütörtök.: 8:00 – 20:00*
  • péntek: 8:00 – 14:00
  • hétfő: 8:00 – 16:00
  • kedd: 9:00 – 18:00
  • szerda, csütörtök:
    8:00 – 16:00
  • péntek: 8:00 – 14:00
  • kedd, szerda: 8:00 – 16:00
PÉNZTÁRI 
NYITVATARTÁS
  • *csütörtökön 19:30-ig
  • a többi napon nyitvatartással megegyező
  • nyitvatartással megegyező
-
FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK
  • készpénzzel és
  • bankkártyával
  • készpénzzel és
  • bankkártyával 

ELÉRHETŐ SZOLGÁLTATÁSOK
  • Hulladékgazdálkodási közszolgáltatással kapcsolatos ügyintézés
  • Kommunális és szelektív tartályok átvétele előre egyeztetett időpont alapján
  • További lehetőségek »
kommunális és szelektív tartályok átvételére ezen az ügyfélszolgálaton nincs lehetőség
kommunális és szelektív tartályok átvételére, hulladékgyűjtő zsák vásárlására és tulajdoni lap lekérdezésére ezen az ügyfélszolgálaton nincs lehetőség
MEGKÖZELÍTÉS TÖMEGKÖZLEKEDÉSSEL
3-as metróval, a 3-as villamossal,
 a 181-es és a 281-es jelzésű buszokkal
2-as metróval, a 11, 111, 17, 39, 86, 260, 260A jelzésű buszokkal, 
valamint a H5 jelzésű HÉV járattal
18, 41 és 47-es villamossal, 
valamint a 103, 114, 214, 33 és 233 jelzésű buszokkal



Társaságunk az ügyfelei és munkatársai egészségének megóvása érdekében a kiemelt lakossági forgalmú helyiségekben (személyes ügyfélszolgálati irodák, Szemléletformáló és Újrahasználati Központok, illetve a HR Ügyfélszolgálat) napi rendszerességgel magas hatásfokú fertőtlenítő szerrel végeztet takarítást. Ezen túlmenően széles spektrumú kézfertőtlenítő szert helyezett ki a munkatársai és ügyfelei részére.

Társaságunk kiemelt figyelmet fordít munkatársaink egészségének megőrzésére, ennek  érdekében folyamatosan gondoskodik a megelőzéshez  szükséges tisztító- és fertőtlenítőszerek, eszközök rendelkezésre  állásáról, emellett rendszeresen tájékoztatja a dolgozókat a megtett  intézkedésekről és a védekezés javasolt módjairól.

Ügyfeleink és munkatársaink egészségének megóvása közös érdekünk!