A járványügyi helyzet enyhülésére tekintettel Társaságunk 2020. június 4-től ismét megnyitja személyes ügyfélszolgálati irodáit.
A gyors és kényelmes ügyintézés érdekében továbbra is ajánljuk ügyfeleink figyelmébe online ügyfélszolgálatunkat, amely ide kattintva érhető el.
Személyes ügyfélszolgálati irodáink címei és nyitva tartásuk:
Központi Ügyfélszolgálat 1098 Budapest Ecseri út 8-12. |
Budai Ügyfélszolgálati Központ 1027 Budapest, Fő utca 27. |
Dél-Budai Ügyfélszolgálati Kirendeltség (FŐTÁV Zrt. ügyfélszolgálat) 1116 Budapest Barázda utca 20-30. |
Hétfő- Csütörtök 8:00 – 15:30 Péntek 8:00 – 14:00 |
|
|
A gördülékenyebb ügyintézés érdekében kérjük használják az online időpontfoglalást, mivel a nem időpontra érkező ügyfelek esetenként hosszabb várakozási időre számíthatnak.
Ügyfeleink és a munkavállalóink egészségének megóvása érdekében továbbra is arra kérjük, hogy tartsák be az egészségügyi megelőző óvintézkedéseket és a személyes ügyfélszolgálatok felkeresése esetén használják a bejáratnál elhelyezett kézfertőtlenítőt, viseljenek maszkot, illetve az ügyféltérben egyszerre csak a nyitva tartó munkapultokkal megegyező számú ügyfél tartózkodjon, kísérő személy pedig csak indokolt esetben lépjen be az irodába.
Szolgáltatásainkkal kapcsolatos kérdés, bejelentés esetén az ingyenesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunk (06 80 353 353) nyitva tartási időben, elektronikus levél esetén az fkfzrt@fkf.hu, valamint postai úton a 1439 Budapest, Pf. 637 címen is állunk ügyfeleink rendelkezésére.
További információk:
https://www.fkf.hu/ugyfelszolgalat