126 éve a tiszta Budapestért
Hulladéknaptár
Ügyfélszolgálat

Online időpontfoglalás - hibaelhárítás, gyakran ismételt kérdések (GYIK)

Hibaelhárítás, GYIK:

  • Amennyiben hibát tapasztal az időpontfoglaló rendszerben a fiók aktiválása közben, és nem tud időpontot foglalni: 

    • kérjük törölje a fiókját a fiók kezelése menüben, és indítsa el újra a regisztrációs folyamatot, vagy hívja fel telefonos ügyfélszolgálatunkat, kollégáink készséggel segítenek időpontot foglalni.

  • Nem jelenik meg az időpontfoglaló oldal, vagy azt írja, hogy: "Kapcsolata nem biztonságos":
    • Kattintson a speciális beállításokra és a tovább a (nem biztonságos) webhely gombra.
  • Nem tudok több időpontot foglalni.
    • Bizonyos szolgáltatásokra, mint pl. a kombinált gyűjtőpontos lom leadásra, csak 1 időpontot foglalhat le.
  • Módosítani szeretném a foglalást.
    • A foglalásaim menüpont alatt láthatók és törölhetők a jövőbeni foglalások. Új időpont foglaláshoz először törölje a korábban foglalt időpontját.
  • Nem tudok mára foglalni.
    • Fontos: a „mai napra” nem lehet foglalást rögzíteni. Legkorábban a következő naptól lehetséges a foglalás.
  • Be tudok lépni, de nem tudok időpontot foglalni.
    • Ellenőrizze az alábbiakat:
      • Előfordulhat, hogy nem aktiválta fiókját. Lehetséges hogy az aktiváló e-mail, a levélszemét, vagy spam mappába került, ezért érdemes ezeket ellenőrizni. Az aktiváló e-mail újraküldéséhez kattintson „profil” menüpontra. A képernyőn látható az Ön által megadott e-mail cím: kattintson a piros boríték ikonra. A rendszer újra elküldi az aktiváló üzenetet az Ön e-mail címére.
      • Előfordulhat, hogy nem adta meg adatait. Töltse ki a profil menüpontban a név és cím mezőket, majd mentse el.
  • Nem kaptam aktiváló e-mailt:
    • Előfordulhat, hogy az aktiváló e-mail a levélszemét, vagy spam mappába került, ezért érdemes ezeket ellenőrizni