Társaságunk egy innovatív, hosszú távon kölcsönösen előnyös rendszer bevezetésében kéri érintett ügyfeleinek partneri együttműködését.
A hulladékgyűjtő-tartályok QR-kódos azonosító rendszerét Nyugat-Európa több nagyvárosában már sikerrel alkalmazzák, amelyet egyes ügyfeleink részére Budapesten is elérhetővé teszünk. A kód beolvasásával azonnal látható lesz, hogy az adott tartályhoz kapcsolódóan milyen szolgáltatást biztosítunk. Ezzel a napi tevékenységünket a jövőben még inkább az aktuális ügyféligényekhez illeszthetjük.
A rendszer további előnye, hogy szerződéses ügyfeleink számára méltányosabb teherviselést eredményez, hiszen kiszűrhetjük a hulladékszállítási szolgáltatást térítés nélkül igénybe vevőket.
A tesztelésben aktívan résztvevő ügyfeleink is hozzájárulnak a Társaságunk környezetkímélő, költséghatékony szolgáltatásainak fejlesztéséhez. Mindennek fontos szerepe van a körforgásos gazdaságot célzó, fenntartható fővárosi hulladékgazdálkodás megvalósításában.
A rendszer esetleges jövőbeli teljes fővárosi bevezetését megelőzően szűkebb ügyfélkörben teszteljük a rendszer működését. A próbaüzemhez szakmai alapon választottuk ki azon
címeket, akiket erről postai levélben tájékoztattunk.
Az előkészítésben aktívan részt vevő ügyfeleink a jövőben az elsők között érhetik el az FKF fejlesztés alatt álló, ügyfélközpontú, 21. századi digitalizált szolgáltatásait.
A bevezetésbe bevont ügyfeleink segítő közreműködésüket kérjük:
Az értesítő levélben megadott adatok pontatlansága esetén, illetve ha az adott címen bármilyen változás történt pl. nyújtott szolgáltatásunkkal kapcsolatban, kérjük az alábbi űrlap kitöltésével jelezze a részünkre:
Tovább az adategyeztető űrlaphoz
Köszönjük, hogy együttműködésükkel segítik munkánkat.